Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

dinsdag 16 juli 2013

Donker hoekje / Dark corner

 
Omdat ik een tijdje geleden een oud vogelkooitje had gekocht
moest mijn schemerlamp verhuizen naar de andere hoek van de kast.
Mijn man was hier niet zo blij mee omdat hij nu niet zo veel meer kon
zien als hij iets wilde pakken. Nu liep ik weer eens te snuffelen bij de
kringloop en vond deze oude lamp voor 2,50. Kijk dan laat je hem niet
leggen natuurlijk. Ik had al meteen een idee hoe hij er uit zou komen te zien
als ik hem eens flink onder handen zou hebben genomen.

Dus daar kwam de pot grondverf weer uit de kast en kreeg
alles een lik verf.

Op internet vond ik een mooie vintage bloem die ik
uitgeprint heb en er op geplakt met ... jawel, de pritstift.
Wat een uitvinding is dat toch. Gelukkig hebben ze tegenwoordig
wat mooiere spaarlampen die je ook voor de sier neer
kunt zetten en niet zo fel zijn.

Dit is hem dus geworden. Koop deze maar eens nieuw voor
deze prijs!

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk he de kringloop
    Ik woon schijn tegenover een grote kringloop
    Ik ga er elke dag wek een paar keer kijken
    Het lampje is heel leuk geworden en op deze manier ook uniek
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith,
    Je herkent hem niet terug.
    Wat een prachtig lampje is het geworden, ik vind hem heel mooi geworden.

    Lieve groet,Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Judith,
    wat is het een snoepie geworden.Enig,met dat leuke plaatje erin.
    Echt een aanwinst en een superleuk idee.
    liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith