Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

donderdag 18 juli 2013

Aankomst

Dag 1

 
Op 31 mei kwamen we in Rijssen aan. Het huis was echt schattig,
precies zoals we op het internet hadden gezien. Onze naam stond naast
de voordeur en op de tafel stond een flesje wijn en een vaasje met heerlijk
ruikende lelietjes van Dalen.
De tuin om het huis was erg gezellig, er waren verschillende zithoekjes
gecreëerd. We konden heerlijk buiten zitten want het weer zat ons mee!
 


Natuurlijk gingen we niet zelf koken, het is tenslotte vakantie! We gingen
lekker uit eten bij Woodies, een pancake and grill restaurant. Ik had het al
bekeken op internet en het zag er erg gezellig uit. Bij aankomst bleek
het nog gezelliger te zijn dan we op de foto's konden zien. Er waren
verschillende gezellige hoekjes gemaakt met brocante spulletjes. Hertengeweien,
opgezette dieren, enz. Misschien niet echt goed van mij maar ik vind
opgezette dieren toch erg mooi. Niet als ze er voor zijn afgemaakt
om op te zetten, maar als er een overschot is, of ze zijn gewoon dood
gegaan of aangereden of zo, dan vind ik het toch erg mooi. Maar het
belangrijkste was dat je er erg lekker kunt eten, en op donderdag kun je er
barbecueën, wat wij dan ook gedaan hebben.Tot zo ver dag 1.
Van de week zal ik nog meer van onze vakantie laten zien.

1 opmerking:

  1. Wat leuk zo'n mooi houten huisje. Het welkom wasin elk geval goed.
    Ben benieuwd wat jullie allemaal gedaan hebben!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith