Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

maandag 12 november 2012

Zelf een kerstcadeauzak maken

Ik heb de smaak te pakken! De kerstsokken waren prachtig geworden, en aangezien ik nog genoeg stof overhad dacht ik; 'Ik maak er nog een kerst cadeauzak bij'. Ik heb twee grote lappen geknipt die mij groot genoeg voor een zak leken. Twee witte stroken voor de rand die net zo breed als de zak zijn.

Aangezien het mooie kant op was heb ik twee stukken vitrage gebruikt die ik ooit bij Ikea heb gekocht. Ik bewaar altijd alles wat ik over heb en zo zie je maar dat het maar weer goed is dat ik dit soort dingen nooit weg gooi. Ik heb hier twee stroken van geknipt die net zo breed als de stof van de zak is.

Alles aan elkaar gezet en een lint er om heen om hem dicht te knopen.

Ik heb twee bordjes gekocht met Merry Christmas erop voor in de boom. Deze maken de zak net iets leuker. Op de witte stof heb ik een sierrandje gestikt wat ik nog had liggen maar nooit geen nut had. Eindelijk wordt het dan toch eens gebruikt.

En het set is klaar. Twee sokken voor aan de haard en een mooie kerst cadeauzak om er voor te zetten. Ik ben weer een tevreden mens.
Kijken jullie ook eens op mijn kerstblog

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er leuk uit!.
    Die kerstzak is superleuk.
    Je bent een bezig bij'tje he?
    Hahaha, heerlijk toch?
    Liefs, Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit mooi gemaakt en
    zo zie je maar dat je nooit iets weg
    moet doen, je kant/vitrage kwam
    hele goed van pas.

    Fijne week,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith