Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

vrijdag 9 november 2012

Mijn kerstaankopen

Zoals ik al eerder vertelde wil ik mijn kerstboom nu wat natuurlijker. Hout, bruin en wit met een beetje zilver. De witte engeltjes hierboven (links) zijn van steen en heb ik voor een euro per stuk bij de Wibra gekocht.

 Het houten hart met Merry Christmas heb ik gekocht om aan mijn eettafel stoelen te hangen. Ik heb zes stoelen en aan de vier buitenste stoelen komt het hart te hangen en aan de middelste stoelen komen twee sterren te hangen.  Verder heb ik kanten strikken (van plastic), houten schaatsen en gebreide harten en sterren. De kerstspullen zijn dit jaar nog leuker geworden vind ik.

De witte kerstballen zijn van matglas met een stukje stof erop geplakt.

 Vleugeltjes die vast een mooi plekje krijgen. En paddenstoelen, deze horen echt bij kerst vind ik.

Schaatsjes met bond (nep mag ik hopen) en een lange slinger met sterren. Eigenlijk zijn ze om ergens aan te hangen maar ik ga ze in de boom draperen.

Hier nog een totaal overzicht van mijn aankopen dit jaar. Best veel eigenlijk. En ik ontdekte boven in mijn kast nog meer aankopen die ik alweer vergeten was. Die laat ik later nog wel zien. Ik heb nog wat houten ornamenten gekocht met zinken beslag.



 Een mooie zilverkleurige kerstkrans voor aan de buitendeur. Het voordeel is dat ze tegenwoordig een hoop spullen van kunststof maken dus mocht hij van mijn deur afwaaien, dan is hij niet meteen kapot.
De bronskleurige kerstpegels (rechts) zijn wel van glas en heb ik voor iets meer dan een euro per stuk bij de Action gekocht. Ze zijn groot en echt prachtig.

Bij een leuke winkel van Riverdale zag ik deze houten takken voor het raam hangen met allerlei leuke accessoires eraan, zoals hartjes, engeltjes, enz. Verder was het raam versierd met allemaal touwtjes met sneeuwballen eraan. Ik vond dit zo schattig gedaan dat ik het dit jaar ook zo ga doen. Alleen doe ik nog wat kerstlichtjes om de tak heen voor een nog knusser uitstraling.
Kijk ook eens op mijn kerstblog


1 opmerking:

  1. Dat zijn leuke kerstdecoraties, zeg.
    Ik ben benieuwd naar je boom, straks.
    Fijn weekend,

    Liefs, Sarina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith