Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

woensdag 14 november 2012

Toch weer een verfje en een nieuw kapje erop

O, o, o een mens is nooit tevreden he? Ik niet snel in ieder geval. Ik vond de donkere voetjes van mijn lampjes in de keuken toch niet zo mooi. Dus ze hebben een verfje gekregen toen ik bezig was om mijn kachel een make-over te geven. De kapjes vond ik te flets dus weer nieuwe kapjes gehaald in het grijs. Ja, ja. Nu ben ik weer een tevreden mens.... Voor even natuurlijk, haha.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze nu wel heel erg leuk!.
    Staat er vast ook mooier bij.
    Fijne avond,
    groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Sarina het staat nu nog leuker. Tot ik weer een ander kleurtje op de muur doe natuurlijk. Maar wat moet ik toch met al die lampenkapjes die ik niet meer gebruik, haha

      Verwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith