Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

vrijdag 29 juli 2011

Memoriebord

Al een paar keer heb ik op internet een memoriebord te koop gezien die er erg leuk uitzagen. Van de week heb ik me er maar eens aan gewaagd om deze zelf te maken. Ik had nog een oud schilderij waar ik een dit wel van kon maken. Ik heb een wasemkapdeken gebruikt om hem dikker te maken. Je kunt dit ook met zo'n kerst (sneeuw)deken doen, dit is het zelfde spul. Daarover heb ik een stuk stof gelegd en aan de achterkant vast getackt. Daarover heb ik een stuk vitrage gelegd en ook dit vast getackt. Daarna linten gespannen en aan de achterkant vast getackt. Toen op elk deel waar de linten elkaar kruisten een leuke knoop of lint genaaid. En klaar! Daarna nog wat leuke dingentjes eraan gehangen. En dit is hem dan.

 
                                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith