Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

vrijdag 22 juli 2011

Nieuwe lampenkapjes

Gisteren mijn lampenkampjes vervangen door een zelf gemaakt exemplaar. De vorige vond ik al een tijdje niet zo leuk maar het was moeilijk om deze te vervangen omdat het kapjes waren die je op het peertje moest klemmen. Hier is niet zoveel keus in. Bij de Action zag ik voor een euro deze beige kapjes. Ik heb op een stuk stof dit plaatje gestreken met speciaal strijkfolie, het uitgeknipt en op het kapje geplakt. Touwtje erom en dit is het resultaat. Erg leuk al zeg ik het zelf.





1 opmerking:

  1. Dit is wel helemaal jouw eigen kapje geworden hoor.
    Wat een leuk idee, heel uniek en helemaal je eigen smaak.
    Nu maar snel de lampjes aan, hier schemert het al.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith