Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

vrijdag 29 juli 2011

Theelepel ingelijst

Nog zo'n leuk idee. Heb je mooie oude theelepels? Lijst ze dan in. Dit kun je natuurlijk met van alles doen, armbandjes van je kind, trouwring van je opa, enz. Ik heb een oude koninklijke brief gezocht op het internet. Hier een klein fotootje van Juliana op geplakt, je kunt dit letterlijk doen, ik doe het met het computerprogramma printmaster. En dan ziet het er nog officieler uit. Daarna heb ik er twee theelepeltjes met Juliana op geplakt. Je kunt ook het plaatje doen wat bij het lepeltje past. Heb je een theelepel van een molen, plak er dan een oude foto van een molen achter, enz. Dit heb ik bij alle twee de lijstjes gedaan. De andere lijstjes waren gewoon wit. Hier heb ik een oude brief op geplakt en daarna een oude foto van Juliana in gedaan. Zo heb je een passend geheel.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith