Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

donderdag 8 augustus 2013

Zutphen

Dag zes gingen we naar Zutphen. Geen idee
of dit gezellig zou zijn. Ik had wat stadjes in
de buurt opgezocht en in deze stad was er
ook markt. Ik probeer altijd uit te zoeken
wanneer er markt is in een stad en er dan
op die dag naar toe te gaan. Het geeft altijd
zo'n heerlijk vakantiegevoel vind ik.
 
 
 Eigenlijk kwamen we al te laat aan om de markt
te kunnen bezoeken want ze waren al aan het
opruimen. Wat blijkt. Ze mochten maar tot
één uur met hun kramen in deze stad staan
omdat dan de restaurants hun terrassen open 
gooien. En aangezien de kramen op deze
plekken staan moeten ze dus weg. Nou ja,
Robert heeft nog even snel een nieuwe
portemonnee gescoord en toen zijn we
verder gegaan. Zutphen bleek een grote
stad te zijn. Wat een geluk voor ons.
 
 
 De stad had heel veel leuke kleine straatjes,
waar ik dus dol op ben.
 
 
 Bij een grote kerk ben ik even op een bankje gaan
zitten terwijl Robert de kerk ging bekijken. De hond
mocht niet naar binnen.
 

Al met al een leuke laatste dag van onze vakantie.
Natuurlijk hebben we vaak genoeg hier een drankje
gedaan en een hapje gegeten. Een echte
aanrader dus. Zutphen!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith