Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

vrijdag 2 augustus 2013

Dag drie Rijssen en Lochem

Kijk als je op vakantie bent moet je natuurlijk wel de
plaats waar je verblijf verkennen. Dag drie stond dus
in het teken van een bezoekje aan Rijssen. Holten hadden
we de dag van aankomst al gezien omdat we op zoek
waren naar een restaurant. In vijf minuten waren we
er doorheen gereden en wisten we al dat we hier niet
meer naar toe hoefden. Rijssen werd het dus.
Aangekomen in de stad viel het erg tegen. Er waren een
paar winkelstraten, meer niet. Geen gezelligheid! Na
een half uurtje zaten we al weer in de auto. Wat nu?
We besloten naar Lochem te gaan.
 
 Lochem was ook maar een klein plaatjes maar wel met wat oude panden.
Het bestond eigenlijk uit een groot plein met rondom wat winkeltjes.
Eerst gingen we er iets eten. Het weer zat in ieder geval mee.
  In Lochem zat een brocante winkel genaamd 'Tante Pos'. Deze
ging ik natuurlijk bezoeken! Aangekomen bij de winkel raad
je het misschien al....Dicht. Gesloten op maandag. Wat een pech!
Toch hebben we het wel gezellig gehad. Lekker gegeten,
het zonnetje en nog steeds vakantie. Heerlijk!
 



















1 opmerking:

  1. Jammer dat tante Pos dicht was.
    Ik denk dat je het in die streek vooral van de natuur en wandelen en fietsen moet hebben, dan is het een hele mooie streek.
    Gelukkig heb je toch nog een leuke dag gehad.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith