Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

vrijdag 12 juli 2013

It's my birthday

Het is me helemaal ontschoten totdat iemand vroeg of ik ook nog niet
zolang mijn blog had. Ik wist dat het ongeveer twee jaar was en dat bleek
ook zo te zijn. Op 4 juli twee jaar geleden ben ik mijn blog begonnen. Eén dag
voor mijn eigen verjaardag. Dus.... zo gezellig brocant bestaat alweer 2 jaar.
Lang zullen we leven!



 

3 opmerkingen:

  1. Hallo Judith!
    Daar ben ik weer, terug van mijn (onbedoeld wat langere) blogpauze.
    Maar ik kom weer gezellig bij je buurten hoor!

    En jij dus al 2 jaar aan het bloggen!! Van harte met je blogverjaardag! En nog met je eigen verjaardag ;).

    Ik ga zo eens kijken wat ik allemaal van je gemist heb in de paar weken dat ik hier niet heb gekeken. Ben je eigenlijk al op vakantie geweest in dat prachtige huisje? Ik zal zo eens even kijken..

    lieve groetjes,

    Miriam
    't Bezige Bijtje (heb net een kringloop-post geplaatst, ben weer leuk geslaagd!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk Gefeliciteerd met de twee jaar bloggen, Judith!
    Wat gaat het snel he! Je bent een half eerder begonnen dan ik.
    Laten we hopen dat er nog heel wat leuke loggen van je komen!
    Geniet van de zomertijd, het wordt weer mooi weer.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dubbel gefeliciteerd!
    Time flies when jou have fun.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith