Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

zondag 14 april 2013

Douchekleedjes met een ander doel / Shower doilies with another goal

Soms ben ik verbaasd over mezelf. Ik ben aan het winkelen in de Zeeman
en zie een zachtroze douchekleedje. Leuk denk ik, voor in mijn slaapkamer.
Krijg ik geen koude voeten meer als ik uit bed stap. Thuis gekomen loop
ik met het kleedje naar mijn slaapkamer om hem neer te leggen, blijk ik
vloerbedekking te hebben. Haha, dat is vreemd. In mijn hoofd had ik
laminaat op de vloer. Misschien een stille wens? Voorheen had ik wel
laminaat maar zo'n twee jaar geleden hebben we vloerbedekking gelegd.
Ooit leg ik er wel weer laminaat in, vind ik toch gezelliger. Ja en wat moet je
dan met zo'n kleedje?
 
 
Nou, gewoon op de kast leggen. Het heeft geen rubberen onderkant
dus het kan makkelijk. Gewoon een gezellig vachtje op de kast.
 
 
 Daarna ben ik toch even terug gegaan naar Zeeman en heb er nog
twee meegenomen. Eén voor op de leuning van de stoel.
 
 
En één voor op het andere kastje. En zo heeft de slaapkamer
toch weer wat meer tinten roze.

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je zo creatief met de kleedjes omgaat.
    Het is een mooie lentekleur en het past heel goed in je interieur.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so beautiful and cozy Judith!
    Lovely pictures :)
    Have a nice sunday.

    Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je zo je eigen creativiteit invult. Ik vind het kleurtje roze zo mooi.
    Mooie slaapkamer heb je!
    Een mooie dag, Judith!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk bedacht, Judith!

    En,
    al aan het stapelen met stenen geweest in je tuin?

    Een hele fijne week!

    Groetjes
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha gekkie... kwam toch nog van pas dan

    groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk ideetje. al maar goed dat het toch een plaatsje kreeg.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi, heb zo net al een reactie geplaatst. had eigenlijk een vraagje, maar vindt nergens je email adres. ik wil namelijk bruine kaders wit maken. En weet niet waar te beginnen.:s misschien kan je mij helpen?
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kei leuk bedacht, Judith! En die kleur is ook super!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith