Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

zaterdag 13 april 2013

Close up

 
Ik vond deze bloemen in de vaas zo mooi van vorm dat ik dacht, ik
schiet er eens een close-upje van .
 


 
De sanseveria staat een paar keer per jaar in bloei. Iedere keer ben ik
hier weer verbaasd over. Het blijkt dat als hij verwaarloosd wordt
hij gaat bloeien. Nou dat kan kloppen want ik ben niet zo'n ster
in het onderhouden van planten. Af en toe gooi ik er mijn flesje
water in leeg en daar moeten ze het mee doen. De perfecte plant
voor mij dus want ik heb hem denk ik al een jaar tien. Die druppeltjes
eraan vind ik zo bijzonder. Geen idee wat dit nu eigenlijk is.


3 opmerkingen:

  1. Heb ik nog nooit gezien, een bloeiende sanseveria. Ik denk dat die druppeltjes een soort honing zijn. Het lijkt heel mooi!
    Morgen een mooie zonnige dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. doe je al 10 jaar met je plant! Goed zeg... ik heb zelfs een keer een kaktus uitgedroogd gekregen. erg he. Lekker genieten van je plantje

    lieve groet Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's heerlijk al die mooie bloemen ♥!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith