Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

dinsdag 15 januari 2013

Sneeuw / Snow

Allereerst aan alle nieuwe volgers; Van harte
welkom op mijn blog en fijn dat jullie mij willen volgen.
Ik hoop dat jullie het hier leuk zullen vinden en ik
vind het altijd leuk als jullie reageren op mijn berichten.
Liefs Judith

Hoewel ik niet zoveel zin had in de sneeuw
-ik ben eigenlijk al weer toe aan het voorjaar-
kun je wel ontzettende mooie plaatjes schieten.
Hier een foto van mijn achtertuin.
 

3 opmerkingen:

  1. Leuke tuin heb je!
    ja, ik hou van sneeuw , anders zou ik hier ook niet kunnen wonen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er sfeervol uit..alles met sneeuw wordt mooi!
    Ik had ook zoiets van doe mij maar voorjaar, maar het heeft toch wel weer wat..
    Misschien zelfs schaatsen..
    Fijne dag,
    Hannie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tuin heb je!
    En met sneeuw ziet het er altijd sfeervol uit!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith