Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

donderdag 6 december 2012

Het is kerst in huis

 Zo het huis is klaar! Drie dagen ben ik bezig geweest. Ik was wel al een paar weken geleden begonnen met de voorbereidingen hoor. Tafelkleden naaien en deze kussens zelf maken. Dit zijn de dingen die ik het leukst vind. Zelf gemaakt.
Op de markt heb ik voor een paar euro een flinke lap stof
 gekocht en heb hier hoesjes van genaaid.

Op internet heb ik leuke vintage kerstplaatjes gezocht.

Bij Action heb ik transfer papier gekocht om het plaatje
op af te drukken. Daarna heb ik het er op gestreken en in de
hoeken met een stempel merry christmas erop gedrukt.
Leuk toch?!

Elke dag zal ik iets van mijn huis laten zien. Het is helemaal klaar
maar dan wordt deze blog te lang. Dus dag voor dag.

Ik had nog een stukje sloophout over. Wat zou ik daar mee kunnen doen?
Dat zien jullie morgen!

1 opmerking:

  1. Zo leuk Judith, eigengemaakte spullen, ik ben er dol op.
    Jij hebet heel moie kussens gemaakt en dat hout...ik ben heel benieuwd:)

    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith