Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

zaterdag 8 december 2012

Enjoy Christmas

Vorige week ben ik aan de slag gegaan om zelf een tafelkleed te maken. Na lang zoeken en niets te hebben gevonden heb ik zelf iets bedacht. Van een laken heb ik een loper geknipt en de randen bestempeld
met oude gevelhuisjes en Merry Christmas. Daarlangs heb ik een mooi vintage lint gestikt.
Ik vond hem toch nog wat kaal en vond in het tuincentrum een opengewerkt kleed
wat ik er overheen heb gelegd nadat ik het op maat heb geknipt.
Nu is het precies zoals ik het wilde hebben.
Bij de Blokker vond ik een krans met zilveren ballen en een hele grote bal gevuld met kerstballen.
Ik vond hem precies leuk zo om op tafel te zetten. Ik denk dat het de bedoeling is
dat je de ballen eruit haalt maar ik vind hem zo leuker. Ik kocht ook bij Blokker
een houten hangertje met Merry Christmas wat ik aan de bal gehangen heb.

Deze standaard heb ik ook bij Blokker gekocht, ik heb er allerlei versieringen aan gehangen
die ik leuk vond. Ook van Blokker want die heeft dit jaar zulke leuke versieringen.


Aan de tafel een leuk metalen bordje met Enjoy Christmas. Nou dat ben ik wel van plan.

En gisteren was de vraag ''Wat ga ik met dit plankje doen?' Nou dit is het antwoord.
Ik heb hem met water verdunde latex geverfd. Een rendier erop geschroefd en
kleine schaatsjes aan gehangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith