Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

maandag 11 juni 2012

Nieuwe naam

Vandaag heb ik besloten om de naam van mijn blog te veranderen. Ik heb het idee dat hij niet echt naar boven komt in de zoekmachines. Met het woord brocant in de naam denk ik dat dit sneller gebeurt.Ik ben druk bezig met mijn kamer te veranderen. Hij was donkerbruin, ideetje van mijn man en mij samen. Maar ik heb me er nooit echt f ijn in gevoeld. De kastjes waren allemaal turkoise geverfd, had ik bij xenos gezien vorig jaar. Het was allemaal netjes hoor, maar het maakte me niet warm van binnen. De kastjes zijn nu weer wit geverfd, het hoofdboord is opnieuw bekleed en één muur is wit geverfd, die krijgt nog een nieuw verfje want hij lijkt roze. De foto's volgen nog als het klaar is. Het zag er in ieder geval zo uit.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith