Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

vrijdag 15 juni 2012

Lisje Astrid

Ik heb de smaak weer te pakken. Even een tijdje niets gedaan in mijn huis maar nu zijn alle remmen los. De voortuin is onderhanden genomen, en is nog niet klaar. De badkamer opgeknapt. De slaapkamer, die ook nog niet klaar is en onze antieke eethoek is na lang zeuren eindelijk wit geverfd, maar hij moet nog een oude vintage look krijgen, dus ook hier ben ik nog niet klaar mee. Ik heb zoveel ideeen opgedaan dat ik ze nu maar allemaal ga bewaren. Als je op zoek gaat naar een leuke brocante blog kan ik je deze zeker aanraden. Hij is van Lisje Astrid en is echt heel erg leuk. Hier een kleine impressie  http://lisjeastrid.blogspot.nl




                      




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith