Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

donderdag 7 juli 2011

Oude foto's

Een tijdje geleden heb ik bij de woonstore een ouderwets uitziend fotoalbum gekocht. Hier heb ik alle oude foto's van mijn familie ingedaan. Vraag ook eens bij je familie na of er nog oude foto's zijn van je familie en doe ze in een oud fotoboek of hang ze op of zet ze neer. Ikzelf weet niet hoe je foto's in moet scannen dus heb gewoon een foto van de foto gemaakt. Misschien een tip voor de mensen die ook niet zo handig hierin zijn. Heb je geen oude foto's van familie, dan kun je natuurlijk ook oude foto's op het internet vinden.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith