Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

woensdag 6 juli 2011

creatief met behang

Op marktplaats heb ik een tijd geleden een oud kastje van iemand gekocht. Daar heb ik een louvre deur op gezet die ik met een verfkrabber heb bewerkt. Ik heb hem met grondverf geverfd en er twee haken op geschroefd. De boekenkast die er naast staat was van wit kunststof. Deze kast heb ik beplakt met een houtprint behang. Dit heb ik met een pritstift gedaan. De kopkanten heb ik met een mascararoller bewerkt. Gewoon strepen en vlekken maken en deze vervagen door er met een keukenpapier overheen te vegen. Als je het zat bent is het behang er zo weer af en met een nat doekje kun je de mascara weghalen. Natuurlijk kun je het ook gewoon met zwarte verf doen. Ook mijn dienbladen heb ik een nieuwe bodem gegeven door er behang met houtprint in te plakken. Je kunt dit overal toepassen, wat ik dus ook gedaan heb. Kijk zelf maar.










1 opmerking:

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith