Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

donderdag 19 december 2013

Kerstdorpjes

Omdat onze kleinzoon inmiddels twee jaar is geworden hebben we besloten om dit jaar met kerst weer uit te pakken. Dat betekent weer alles van zolder halen. De kerstdorpjes staan weer uit gestald. Voor de achtergrond hebben we een heleboel posters af gedrukt met een berglandschap. Deze hebben we op stukken karton geplakt en tegen de achterwand van de kast gezet.
Daarna heeft mijn man alle huisjes neer gezet. En het ziet er prachtig uit.
En mijn kleinzoon vindt het prachtig. Regelmatig klimt hij op het keukentrapje om alles te bekijken.
En soms blaast hij stiekem als oma niet kijkt (denkt hij) stiekem de sneeuw een beetje van zijn plaats.







2 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi....en als ik bij een groot tuin warenhuis kom, sta ik altijd wel een half uur te kijken bij de huisjes...ik vind het zo mooi....en bij jou echt schitterend en zo leuk voor die kleine jongeman....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah wat lief!!!!
    Wat een goede oplossing om het dorpje in je kast te zetten, het staat leuk en neemt niet te veel ruimte in.
    Groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith