Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

maandag 1 juli 2013

Bloglovin

Helaas kwam ik er vandaag pas achter dat er van alles gaat veranderen met google reader. Ik ben niet zo'n mens die snel mee gaat met dit soort dingen dus dan valt het mij ook niet op als er iets staat te veranderen. Pas na twee berichten van andere bloggers viel het nieuws mij op. Ik hoop dat iknog niet te laat ben en dat mijn trouwe lezers mij blijven volgen! Meld je dus aub als volger aan en klik op het logo Bloglovin op mijn pagina. Ik hoop tot ziens!
Liefs Judith

3 opmerkingen:

  1. Ik heb nooit met google reader gewerkt en lees nog altijd uit de lijst die tevoorschijn komt als je je dashboard opent. Daar lees ik nu, 1 juli ook uit.
    Voor de zekerheid heb ik bloglovin wel ingesteld. Zo ben ik wel te volgen.
    Maar als je bloglovin instelt gaan je volgers gewoon mee.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles werkt nog gewoon hoor en ik heb het voor de zekerheid nog even gecontroleerd maar is sta ook in je Bloglovinlijst.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou gelukkig maar. Ik ben nooit zo van veranderingen, maar risico's nemen durf ik ook niet. Ik gebruik zelf ook geen google reader maar er zijn zat mensen die dat wel doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith