Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

donderdag 6 juni 2013

Romeins jongentje / Roman boy

Al een hele tijd was ik op zoek naar het tweeling broertje van mijn
Romeinse jongentje. Op marktplaats waren ze net voor mijn neus
verkocht. En laatst op een kofferbakmarkt...bingo! Eindelijk
hoeft hij daar niet meer alleen te zitten met zijn handjes in
de lucht, zich afvragend of hij ooit nog gezelschap krijgt.
 

3 opmerkingen:

  1. Ja, met ze tweeën is het toch gezelliger!
    Leuk zijn ze!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och wat een toeval, toch leuk zo met z'n tweeen
    groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je tweelingbroertje vond!
    Ik vind ze daar mooi staan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith