Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

donderdag 9 mei 2013

Oude koffer deel 2 / old suitcase part 2

 
Weten jullie het nog? Deze koffer heb ik een week of twee geleden
bij het Leger des Heil gekocht. Dit was nog één van de klusjes
die op me lag te wachten. En dan kan je maar beter alles
tegelijk aanpakken.

 
Ik twijfelde nog of ik de binnenkant opnieuw zou bekleden of
niet. Ik heb hem toch maar zo gelaten omdat je er niet heel
veel van zou gaan zien.
 

 
Ik ga hem namelijk als trim-koffer gebruiken voor mijn
hondje. Eerst zat alles in een moderne metalen koffer
nu is het een stuk leuker om de hond te trimmen.
Nou nee hoor, niet echt. Het blijft een vervelend
klusje, maar de verpakking is leuk!
 

Hij staat nu gezellig naast het kistje van mijn overgrootmoeder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith