Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

zaterdag 27 april 2013

wax brander / wax burner

 
Van de week vertelde ik jullie over het puddingschaaltje wat ik
had neer gezet. Mijn man vond het een raar ding en zag er niets in. Dus
heb ik hem maar weer weg gehaald. Bij Xenos vond ik deze waxbrander.
Je kunt er losse wax met allerlei lekkere luchtjes bij kopen. Het ruikt nu
verrukkelijk in mijn huis.
 
 
Om de rest een beetje bijpassend te maken heb ik twee leuke printjes gevonden
om in te lijsten en heb ik op een bord een leuke prent geplakt die er bij kleurt.


4 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig hoekje met je wax,brander!
    Een heel fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het een leuke hoek geworden zeg,
    heerlijk zo'n waxbrander, goede tip van je.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om zo te zoeken en te maken dat je helemaal in de kleurstelling blijft.
    En de waxbrander vind ik heel leuk.
    Een gezellige hoek!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gisteren zag ik ze ook! Had zo nog nooit eerder gezien, wel de oliebranders, maar deze nog niet. Wat is deze mooi!!
    Dus het is niet gelukt met de puddingschaal..? Ach, je kunt er altijd nog pudding in serveren ;).

    Fijn weekend verder!

    Groetjes,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith