Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

maandag 8 april 2013

Maria

 
Dit lieve Mariabeeldje vond ik in één van mijn favoriete brocante winkels
Ik had haar al zien staan maar liep toch maar door omdat ik eigenlijk
al genoeg heiligenbeeldjes heb. Toch kon ik de verleiding niet weerstaan.
Het mooie zachte blauw trok me aan. Eigenlijk vond ik haar te duur maar
liet mij toch omkopen door een iets schappelijker prijsje. Nu staat ze hier
mooi te zijn en heb ik er zeker geen spijt van dat ik haar heb meegenomen.
En volgens de verkoopster is ze al heel oud.
 
 
 
En mijn hondje Noeschka denkt er het hare van. Nog meer spullen,
en nog meer foto's.
 

5 opmerkingen:

  1. Such beautiful pictures - and Maria is lovely!!
    Have a nice day.

    ♥ Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi beeldje is het.
    Zoek er ook 1 maar kan de mijne nog niet vinden.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig hoekje zo, en wat een prachtig Maria beeldje.
    En wat een schat van een hond, ahhh ♥!
    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is het prachtig beeldje, Judith! Je zou zeker spijt krijgen als je ze had laten staan!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelf ben ik niet zo van de beeldjes, maar dit is wel een bijzondere Judith. En net wat je zegt, de kleur is bijzonder!
    En ach, je hond moet ook alles maar over zich heen laten gaan.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith