Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

donderdag 11 april 2013

Lente in mijn achtertuin / spring in my back yard

 
Ook mijn achtertuin begint er al op te lijken. De violen zijn hier ook al aanwezig.
Helaas schijnt de zon nog niet volop in mijn tuin omdat hij nog niet zo
hoog staat, maar dat komt nog wel.

Bij de Action vond ik de ijzeren rekjes voor aan de muur. Hebberig als ik
ben heb ik er meteen drie aangeschaft, en ze staan erg leuk vind ik zelf.
Ik ga ze alleen binnenkort even inspuiten met blanke lak want ik
denk dat ze anders zo weg roesten. Het vogelkooitje achter in de tuin
staat ook nog te wachten om op gehangen te worden. Er moet er nog
één gekocht worden en dan gaat hij aan de muur. 

 
Mijn lieve man heeft het tuinstel al vast buiten gezet. Dat geeft al meteen weer
zo'n uitnodigend gevoel. Ik heb van de week al heerlijk een uurtje in het
zonnetje gezeten. Dat was genieten zeg!



Het perenboompje wat ik vorig jaar heb gekocht staat al in knop.
 



6 opmerkingen:

  1. Ohh it looks so pretty in your garden!!
    In mine there is still alot of snow :(
    I want spring now! ;)
    Have a lovely day.

    Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jurdith,

    jullie achtertuin ziet er echt heel gezellig uit. Dat krijg ik nou niet voor elkaar. Mooie kleurencombinatie ook. Wat zullen jullie daar veel genieten deze zomer.

    Een fijne dag

    lieve groet Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt al genoeg kleur in je tuin hoor...lekke ris dat
    om zo met bakken te werken, de rest komt vanzelf!!!

    lieve groetjes,
    Eefie

    Ik heb mijn blognaam veranderd, dus je vindt me nu op:
    http://whats-inaday.blogspot.nl
    Je moet dit dan weer veranderen in je leeslijst anders kun je me niet vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh zo mooi en prachtig

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je het al gezellig Judith! Mooie voorjaarsbloeiers. Geeft gelijk een heel ander gevoel.
    Was gistermiddag even bij een kwekertje waar ik vorig jaar ook mijn balkonbloeiers had gehaald, om naar violen te kijken. Maar ik kon mijn kleur niet vinden en ze stonden mij ook niet allemaal aan. Zaterdag ga ik weer even ergens anders kijken. Ik heb deze week al wel alles klaargezet en de winterrommel opgeruimd.
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke tuin heb je!
    Erg gezellig!
    Was het hier ook maar lente!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith