Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

vrijdag 19 april 2013

Kleine vaas / little vase

 
 Daar stond hij... Een kleine schattige vaas met een dekseltje vol
kleine gaatjes. Ik pakte hem uit het rek en ..... kleng. Het deksel viel
op de grond, precies door het midden. Netjes als ik ben opgevoed vond
ik het geen stijl om hem terug te zetten zonder iets te zeggen. Ik zou het
zo wel vertellen tegen de kassa dame van de kringloopwinkel. Tijdens het
verder shoppen vond ik het eigenlijk wel jammer en bedacht dat ik hem best nog
   wel kon lijmen. Als je er bloemen in zet valt het eigenlijk niet eens op dat hij stuk is.
 

En daar staat hij dan, vol met lieve roosjes. Er gaat een hele bos in.
En als je goed kijkt zie je scheur wel, maar ik vind het niet erg. Hij staat lief!
 


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je hem toch meegenomen hebt.
    Hij staat heel erg leuk hoor..gelukkig is de scheur hier vandaan bijna niet te zien.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat ontzettend lief. Gewoon extra brocant.
    Je hebt ook zo'n mooi gehaakt kleed.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith