Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

zondag 10 maart 2013

Leuk idee

Op deze site http://www.mysigaheestrand.com/ zag ik dit idee
Ik heb zelf ook nog een hele stapel stenen liggen, helaas niet zulke
grote als op de foto maar ik heb ze wel en weet niet zo goed
wat ik er mee moet doen. Misschien is dit wel een idee?!

En van die oude vogelkooitjes als hier http://www.mysigaheestrand.com/
aan de muur zou wel leuk staan. Laat de lente maar komen, dan
gaan we weer buiten klussen.

 


7 opmerkingen:

  1. Oh Judith wat heb je weer een prachtige header
    Ik dat bij jou thuis
    En wat een leuk idee met die stenen en de deurpanelen helemaal te gek
    Fijne dag
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke inspiratie hoor Judith en nu maar
    hopen dat het lente weer toch nog snel komt.

    Fijne dag en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het is echt leuk.
    Vooral als je nog stenen heb.
    Ben heel benieuwt hoe het word.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je stenen hebt zou ik proberen er en mooi hoekje mee op te bouwen. Ik vind het mooi en brocant lijken!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk idee met die stenen... als je daarplek voor hebt. Of een waterput in de achtertuin ook leuk. Wel eentje voor de sier dan.

    Fijne dag Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, vooral die eerste foto ... echt prachtig, nou ik ben benieuwd of je er wat mee gaat doen! Zonde om niks te doen met die stapel stenen. Nou maar hopen dat het mooi weer wordt binnenkort, kun je weer lekker naar buiten!

    Een hele fijne week.

    Lieve groet,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith