Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

woensdag 12 december 2012

Notenkrakers

Al jaren ben ik gek op notenkrakers. Ik heb er ooit zelf twee geschilderd voor buiten
aan de muur. Omdat mijn huis dit jaar meer in wit en grijstinten is passen deze
er eigenlijk niet bij maar ik heb ze toch een plaatsje gegeven en ik vind
ze eigenlijk heel leuk staan zo.

Dit kerstboompje vond ik wel lief. Toen ik bij de kassa stond om hem af te rekenen
zei de verkoopster dat ik hem heel voorzichtig in elkaar moest schuiven en hem
vooral niet aan de zijkant vast moest pakken omdat zij er zo vijf had laten
sneuvelen. Ik hield mijn hart vast maar het lukt me in één keer.

1 opmerking:

  1. Boffen dat jij hem in één keer goed had:) pfft.
    De notenkraker is heel erg leuk en ik vind de bak met groen en sterren ook erg leuk!!!

    Geneit van de decembermaand,
    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith