Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

dinsdag 18 december 2012

Nog een paar leuke hoekjes

Boven de computerkast heb ik een nieuwe foto geplaatst in het schilderij. Deze
heb ik bij een andere blogger gevonden.


De dennentakjes geven het geheel net iets meer kerstsfeer.

 De kerstkribbe heb ik al zo lang als ik me kan heugen.

 
De bruine Kerstman heb ik gekocht voor een paar euro bij het leger des Heils
Op de naaimachine tafel staat een kerststukje. Niet door mij zelf gemaakt hoor, ik heb
vele talenten maar bloemschikken is daar geen van. Het kleedje heb ik zelf genaaid en bestempeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith