Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

zaterdag 24 november 2012

Weer eens geluk

Zoals jullie intussen wel weten ga ik twee keer per week even
bij het Leger des Heils langs om te kijken of ze nog iets
leuks binnen hebben gekregen. Vaak ga ik met lege handen
naar buiten maar deze keer had ik weer geluk. In een doos
stonden deze twee aquarellen van Moos Stage. Ze zijn vast
niet echt maar dat maakt ze er niet minder mooi door.
Voor 1,50 per stuk mocht ik ze meenemen.
 Zijn het geen schatjes?

Ik heb de naam nog opgezocht op het internet maar er
is wel wat verwarring in de naam. De één zegt dat het van
Mads Stage is maar dat is een Deen, en de ander zegt weer dat
het van Moos Stage is en dat is weer een Nederlander. Ik weet het niet meer.
Misschien dat iemand het weet?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith