Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

woensdag 17 oktober 2012

Vintage klok bij de Wibra

Al heel wat jaren had ik een klok in mijn kast staan. Eigenlijk was hij iets te groot voor het mooie. Ik kan altijd goed afstand doen van spullen en ben makkelijk in het weggooien, maar deze klok bleef toch maar staan in de kast. Tot ik laatst in de Wibra kwam en ik deze klok zag staan. Het is een ouderwets zakhorloge. Hij past perfect bij mijn oude boeken. De oude klok is niet in de vuilnis beland, hij heeft nu een nieuw plekje gevonden bij mijn dochter thuis.


2 opmerkingen:

  1. Een heel leuk model zeg en het staat altijd zo gezellig een kleine klok in een knus hoekje.

    Fijne week nog,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith