Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

woensdag 3 oktober 2012

Sloophoutbehang in mijn woonkamer

Als je veel in woonbladen kijkt en blogs over brocante leest krijg je steeds weer nieuwe ideeen. Vroeger had ik een muur met schrootjes in mijn woonkamer. Ik vond het altijd erg gezellig staan en het had al heel wat kleuren gekregen. Eerlijk gezegd was ik die muur ook nooit zat en dat kan ik meestal niet van behang zeggen. Maar ja, als je gaat verhuizen neem je de muur niet mee en probeer je het nieuwe huis ook weer zo gezellig mogelijk te maken. Toch bleef het maar door mijn hoofd gaan en ik vroeg het aan mijn man. Aangezien hij weet dat ik alles snel weer zat ben was zijn antwoord natuurlijk NEE!! Jammer zeg, en aangezien ik zelf niet zo handig ben met hout zagen en boren bleef het daar bij. Natuurlijk niet helemaal. Ik had bij de formido ook al eens sloophout gezien maar niet in de kleuren die ik mooi vind. In mijn boekenkast heb ik ook houtbehang maar dit zou ik niet op mijn muur willen plakken. Het behang van de Formido had te veel bruin en blauw erin en ik wilde licht. Dus ik ben het internet af gaan struinen en kwam bij hele duren behangsoorten. Ja dag, dat vind ik te duur. Toen kwam ik bij Nubehangen.nl en daar vond ik wat ik zocht tegen een redelijke prijs. Ik heb het meteen besteld en had het drie dagen later al in huis. Toen ik de rol uitpakte vond ik hem tegen vallen. Ik dacht dat het er wat echter uit zou zien. Als echt sloophout. Ik heb er nog een mooie rol geweven behang bij gekocht bij de Praxis. Het zit er nu op en wat ben ik er blij mee. Nu mijn keuken nog zacht grijs verven en dan kunnen we er weer een jaar of twee tegen.

Zo was het eerst

En zo is het nu



1 opmerking:

  1. Oh ik vind het geweldig behang!.Wat een goed idee.Het is net echt.Gezellig en leuk .

    Groetjes, Sarina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith