Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

donderdag 25 oktober 2012

Mijn hal naar boven


Twee maanden geleden heb ik de muur in mijn hal zandkleurig geverfd.
Wat een lekkere warme kleur is dat.

Op de kast heb ik nieuwe knopjes gezet. Bij Xenos kosten ze maar 1.49.
Dat is nog eens een mooie prijs.

Dit schattige hangertje heb ik bij de Wibra gekocht. Loop daar eens regelmatig binnen want ze hebben er vaak zulke leuke spullen voor een laag bedrag.

 

Boven de kast hangt het schilderij wat ik bij het vuilnis gevonden heb.

De secretaire heb ik 26 jaar geleden gekocht toen ik zwanger was van mijn dochter. Hij was donker eiken en diende als commode. Daarna heeft hij alle kleuren al een keer gekregen. Nu is hij wit met wat kale plekken. Van deze kast zal ik denk ik nooit afstand doen.

Deze kandelaar heb ik bij Action gekocht. Hij was donkergrijs en is volgens mij van beton want hij weegt behoorlijk zwaar. Ik heb hem met latex geverfd. Helaas laat dit los (dit is voor het eerst dat ergens geen latex op kan). Ik zal hem binnenkort dus met grondverf bewerken.

Het bloemstuk was eerst donkerblauw. Bij Action heb ik wat kunstbloemen gekocht en de blauwe vervangen voor de witte. Een oud gehaakt kleedje van de rommelmarkt eronder en het plaatje is compleet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith