Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

donderdag 11 oktober 2012

Krans van dennenappelen

Van de week weer eens even wezen kijken bij het Leger des Heils. De laatste tijd was het wat leeg en lag er eigenlijk niets bijzonders. Nu hadden ze een kersthoekje gemaakt. Daar lagen twee kransen van dennenappelen. Duidelijk voor de kerst want ze waren goud met bronskleurig geverfd. Bij de Hema heb ik een bus verfspray gekocht en ze allebei wit geverfd. Er hangt er één buiten aan de schuur en één heb ik aan de spiegel boven de tafel gekocht.



Onder een tafel stond een doos met daarop alles vijftig cent. Het bleek de prijs van iets geweest te zijn wat ervoor in die doos had gezeten. In de doos zat allerlei mandjes. Daarin lag ook het linker knijpermandje. Voor een euro mocht ik het meenemen. Nu nog naar het bos om dennenappelen te zoeken waarmee ik het mandje wil vullen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith