Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

maandag 29 oktober 2012

Grijs emaille

Omdat mijn keuken nu grijs is paste mijn oude emaille ook niet meer echt. Alles is groen met een gouden bies. Via Marktplaats vond ik een grijs gewolkte pan. Omdat het in de buurt was besloten we hem niet op te laten sturen maar hem gewoon even te halen. Des te sneller had ik hem ook in huis. Bij de mevrouw aangekomen was het een grote ontgoocheling. Het bleek een minipan te zijn. Niet echt leuk voor op het gasfornuis. Ik had ook een bod gedaan op een melkkoker. De collega van mijn man woonde toevallig bij die mensen in de buurt en haalde hem op. Mijn man vertelde dat ze wel erg gelachen hadden. Ik begreep het al. Uit de tas kwam een....mini melkkoker. Jammer! Nu doet hij dienst als bloempotje, en het staat nog leuk ook. De jacht is dus weer geopend. Het leert alleen wel dat het handig is om naar de maat te vragen en niet op een foto af te gaan.

4 opmerkingen:

  1. Jee, kan me voorstellen,dat je teleurgesteld was, maar ik moest wel lachen, om de melkkoker.
    Succes bij de verder jacht!,
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dat geeft niet hoor Sarina, ik moest zelf ook lachen toen ik hem zag. Ik ga gewoon verder zoeken, anders zou ik me maar gaan vervelen, haha.

      Verwijderen
  2. Wat jammerzeg dat het een mini pan was...je melkkoker is
    trouwens wel eluk zo hoor...ook al is hij dan niet groot, je hebt wel een grijs gewolkte...

    Fijne week,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is dat, en gelukkig had ik al snel een ander doel voor hem gevonden want als je dan ook niet weet wat je er mee moet doen is het helemaal jammer.

      Verwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith