Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

vrijdag 21 september 2012

Religeus schilderijtje

Laats liep ik met mijn man in Brielle waar je tot mijn verbazing heel veel kleine kringloopwinkels hebt. Bij een heel klein winkeltje stond een doos met schilderijtjes voor de deur.
Alles vijf euro stond erop. Natuurlijk moet ik dan even kijken of er nog iets tussen zit wat mijn smaak is. En ja hoor! Een klein viezig schilderijtje met een oude monnik. In ieder geval een prachtig religieus schilderijtje zat er tussen.


Blij met mijn aanwinst ging ik naar huis. Ik heb hem schoongemaakt met een doorgesneden aardappel. Trucje van mijn vader. Gewoon de aardappel doorsnijden en over de plaat wrijven. Daarna met een keukenpapier het vocht afnemen. Hij werd een stuk schoner. Daarna heb ik het lijstje wit geverfd.


Het kleine heiligen beeldje heb ik voor één euro gekocht bij het Leger des Heils.
En hij is nog van steen ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith