Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

donderdag 20 september 2012

Oude poederdoos en boek met morsecode

Vorige week ben ik voor het eerst met de bus naar Koeiensteyn geweest en ik moet zeggen dat het best te doen is. In een half uurtje was ik er. De route liep langs leuke huisjes dus het was nog leuk ook.

Ik heb er weer een paar leuke dingen kunnen kopen, waaronder een hele oude poederdoos.

Ook vond ik er een heel oud boekje met een soort van morsecode, de eigenaresse wist het ook niet precies maar het is in ieder geval onleesbaar en van het begin tot het einde volgeschreven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith