Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

donderdag 23 augustus 2012

Piepbeestje en Romeins jochie


In mijn kastenkamer hebben we een speciaal hoekje gecreeerd voor mijn kleinzoon. Hier staat zijn bedje en er hangen een aantal planken waar oud speelgoed op staat. Laatst waren mijn man en ik in Gouda toen we een leuk oud winkeltje tegenkwamen. Hier stond dit schattige piepkonijn mij op te wachten. Natuurlijk kon ik hem niet laten staan en mocht hij mee naar huis.



Dit beeldje zag ik in een kringloopwinkel staan. Mijn man vond het niet zo'n geweldig beeldje, 'Ach gewoon een Romeins jongentje' zei hij. Ik liet hem maar staan. Thuis gekomen had ik toch een beetje spijt. Helemaal toen ik hem op iemand zijn blog zag staan. Zij had er zelfs twee. Ik heb geen idee meer bij wie ik het zag. Nu zou ik wel wat meer informatie willen hebben over dit beeldje, zijn er nog andere van dit soort beeldjes of is dit het? Wie weet het? Om mijn verhaal af te maken. De week erna ben ik terug gegaan en gelukkig stond hij er nog. Nu staat hij bij het konijn, gezellig in de vensterbank.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,

    Dit noemen ze een piano engel.Het zijn ouderwetse beeldjes, ik heb er zelf een paar. Ik ben er ook weg vaN.jE KOMT ZE NOG WEL EENS TEGEN OP ROMMELMARKTEN OF KRINGLOOP WINKELS,MAAR WEL steeds minder.(sorry voor de "caps")

    Fijn weekend,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er een foto van op mijn blog gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb even bij je gekeken en het is inderdaad dezelfde. Bedankt voor je reactie. Nu weet ik in ieder geval waar ik naar moet zoeken

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith