Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

vrijdag 8 juli 2011

Oude flessen labels

In mijn lievelings winkeltje kocht ik deze 5 flesjes. Ik dacht dat kan ik ook. Op internet vond ik leuke labels om op de flessen te plakken, een paar linten erom heen binden en voila. Dit heb ik ook met een glazen pot met kaakjes gedaan. Wat strikken om mooi glaswerk staat ook weer heel anders Ik zal de labels erbij plaatsen zodat je er zelf mee aan de slag kunt. Je kunt zelf ook zoeken op het internet onder 'Savon labels' Hier ziet u een paar voorbeelden. Voor mij labels kunt u kijken op mijn hyvepagina http://gezelligbrocant.hyves.nl/forum/5393275/wncU/Flessenlabels/









                                               


2 opmerkingen:

  1. Hoi Judith

    Een supermooie blog heb je en bedankt voor de labels.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op oude franse etiketten, mooi dus!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith