Welkom

Leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat jij het ook zooo gezellig zal vinden dat je nog eens langs komt.

Startpagina

zondag 23 september 2012

Negerpopje

Deze geweldige negerpop heb ik zaterdag op de rommelmarkt gekocht. Ik ben al een hele tijd op zoek naar zo'n pop en deze maand is volgens mij de maand van mazzel. Eerstvond ik mijn Jezus en Janneke beeldjes en nu weer deze pop. En dat maar voor een tientje. Hij is op één piepklein gaatje in zijn muts helemaal gaaf.



Hieronder een paar geweldig mooie plaatjes, leuk ook om in te lijsten.

Hieronder twee oude poppen, niet van mij hoor, gewoon gevonden op het internet. Ik vind mijn pop eerlijk gezegd mooier. Mooiere kleding en mooie blauwe ogen. Deze hebben dat niet.

En nog twee mooie plaatjes

 






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het echt heel leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
liefs Judith

Er is een fout opgetreden in dit gadget